promóció

1 perc olvasás

A promóció a marketingben olyan tevékenységeket jelöl, amelyek célja egy termék, szolgáltatás vagy márka ismertségének növelése és az eladás ösztönzése. Ide tartozhatnak reklámok, akciók, események, kedvezmények és PR-kampányok, melyek vonzóbbá teszik az ajánlatot a vásárlók számára.

promóció eredete

A „promóció” a latin „promotio” szóból származik, ami előmozdítást vagy elősegítést jelent. Az üzleti életben gyakran marketing vagy előléptetés értelemben használják.

Szófaj

főnév

Szinonimák

Reklám, hirdetés, marketing, előléptetés, népszerűsítés.

Ellentéte

Nincs ismert ellentéte.

Példamondatok

– A cég új promóciója jelentős kedvezményeket kínál a vásárlóknak.
– Az új film premierje előtt nagy promóciót szerveztek a közönség bevonzására.
– A promóció során ingyenes termékmintákat osztogattak az érdeklődőknek.

Legtöbbet keresett szavak és kifejezések

Legfrissebb szavak a szótárban

Megosztás
SzóLexikon
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.