Spawnkill

1 perc olvasás

A „Spawnkill” kifejezés egy játékkörnyezetben használt szó, amely arra utal, amikor egy játékos az ellenfelet közvetlenül a játékba való újra belépés (respawn) után megöli. Ez általában egy vitatott taktika, mivel a frissen újra belépő játékosoknak nincs esélyük reagálni vagy védekezni, mielőtt megtámadják őket. A „spawn” helyszínek általában előre meghatározott pontok a játéktérképen, ahol a játékosok újra megjelennek haláluk után, és ezek ismerete kulcsfontosságú a spawnkilles stratégiák alkalmazásában.

Példák a spawnkillre:

  1. FPS játékokban (First Person Shooter):
    • Egy játékos a pálya stratégiai pontján rejtőzik, közel az ellenfél csapata „spawn” pontjához, és azonnal tüzet nyit, amikor az ellenfél tagjai megjelennek.
  2. MOBA játékokban (Multiplayer Online Battle Arena):
    • Egy hős állandóan lesben áll az ellenséges bázis szélén, és azonnal támadja a visszaérkező ellenfeleket, akik már kevés életerővel rendelkeznek egy korábbi összecsapásból.
  3. Battle Royale játékokban:
    • Az egyik játékos a térkép „forgalmas” újraéledési pontjain tartózkodik, hogy gyorsan kiiktassa az újraéledő vagy mozgásba lendülő ellenfeleket, ezzel csökkentve azok esélyeit a játék további szakaszában.

A spawnkill gyakorlat néha hátrányos helyzetbe hozza a megtámadott játékosokat, és sok játék közösségében etikátlannak vagy bosszantónak tartják.

Legtöbbet keresett szavak és kifejezések

Legfrissebb szavak a szótárban

Megosztás
SzóLexikon
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.