menedzsment

1 perc olvasás

A menedzsment az erőforrások hatékony tervezését, szervezését, irányítását és ellenőrzését jelenti egy szervezet céljainak elérése érdekében.

menedzsment eredete

A „menedzsment” az angol „management” szóból ered, amely a latin „manus” (kéz) és „agere” (cselekedni) szavakból származik, jelentése: vezetni, irányítani.

Szófaj

Főnév.

Szinonimák

Irányítás, vezetés, igazgatás, adminisztráció.

Ellentéte

Nincs ismert ellentéte.

Példamondatok

– A vállalat menedzsmentje új stratégiát dolgozott ki a piaci részesedés növelése érdekében.
– A menedzsment és a dolgozók közötti kommunikáció javítása érdekében rendszeres megbeszéléseket szerveznek.
– A menedzsment döntése nagy hatással volt a cég jövőbeli irányvonalára.

Legtöbbet keresett szavak és kifejezések

Legfrissebb szavak a szótárban

Megosztás
SzóLexikon
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.